perginya sesuci Nur Fatimah

saat ini, air mata blum berhnti mngalir sejak mndapat khabar dr Khadijah ttg pemergian puteri nya yg di kasihi ke Rahmatullah subuh td. setelah 13 hari saya kira mngalami kondisi kritikal, akhirnya Nur Fatimah pergi jg.. bkn mninggalkn mama baba nya ttp tenang mnunggu mereka di sana.

blum pernah brtemu NF, saya btul rindu ingin berjmpa dgn dia, rindu sy tdk ksmpaian.sy benar terkilan.

br semlm sempat berbalas sms dgn Khadijah, yg jg saya rindu. saya dpt merasa jauh di lubuk hatinya sbgai seorng ibu perasaan yg terpendam.. terutama bila dia ckp dia rindu untuk memeluk dan mnyusukan Nur Fatimah. bergenang mata saya. saya mngerti rasa kerinduan itu.

sejurus mnerima sms pemergian NF, saya terus mmeluk dan mncium Harith.. saya bisik pada dia, NurFatimah dah xde. kita x sempat jmpa.. sy tdk dpt mnahan kesedihan.

NF sy anggap sbgai ank sy jg. Ya Allah, ini lah yg terbaik Engkau taqdirkan bt NF, ini jg yg terbaik utk mama baba nya.. berikan mereka kekuatan dan ketabahan. moga Engkau mberi ganti istimewa pada sahabat2ku..

0 comments:

Design by Blogger Templates