tahniah jiah

salam..

semalam menerima kabar yg agak mengejutkan... jiah yg sepatutnya bersalin lewat 2 minggu dari aku telah selamat melahirkan permata hatinya di PPUM. atas sbb2 tertentu jiah perlu bersalin awal. apapun, mabruk kepada Jiah dan suami serta keluarga kerana telah selamat.
br je msg2 dan calling2 ngan jiah.. pesan kat aku klu aku dah bersalin blk kjg, inform kat dia, bleh dia gi ziarah.. tetiba je dia dah bersalin. nampaknya aku yg kna pi lawat dia dl. tu pun klu aku blk kjg sblm bersalin. klu blk untuk berpntg je mmg tak sempat nak ziarah jiah.

jiah, tahniah.. moga anak yg dilahirkan akan menjadi anak yg mentaati Allah dan taat kepada kedua ibu bapanya. bestnya dah dapat baby.. comel je bby jiah 1.8kg.. kecil tp sihat, alhamdulillah.. apa namanya? sumayyah kot.. sape yg sempat gi ziarah jiah, ambikla gambar.

bila jiah dah bersalin ni, aku plak yg berdebar2. dah ramai yg mimpi aku dah bersalin.. ni petanda aku akan bersalin awl atau bersalin lewat nih? takpelah.. yg pntg.. sihat dan selamat. pg td br gi klinik check up dwi mingguan. skrg dah 37 mngu, pasni kna gi klnk tiap minggu.. hb darah trn lg.. 10.1. heh.. nak buat camne.

hari ni aku cuti, tak pi kedai. tp sibuknya sama je sbb buat keje kat rmh. bnyk lg tak setel. internet dan hp masih sibuk. bila la keje nak abih ni. org kata keje sampai bila pun takkan abih.heheh.. buat jela sebaik mngkin.
kat rmh sorang2, mbah jiran sebelah pun takde. sunyi je, mcm ikut gi blk rmh anak dia je. moga selamat je la.

dah akhir2 ni, kepala pun duk pk nama anak.. memandangkan taktau jantina apa.. dua2 nama kena pk. ada plak org tu msg suh bg nama anak doraemon klu lelaki, doralin klu prmpuan.. huhu.. saba je la. mmg la aku ni peminat setia doremon tp takkan la nak bg nama anak ngan nama katun. isy. isy..
sape ada nama best, bg la cdgn.. mesti best bila cadangan nama kita diterima kan.. :)

0 comments:

Design by Blogger Templates