aidilfitri yg syukur

alhamdulillah.. tahun ini tercapai cita2 setelah bbrapa tahun menyimpan cinta untuk berhari raya bersama seorang suami. diizin Allah berhari raya di dua rumah ibu bapa.
aidilfitri disambut sekadarnya, alhamdulillah, masih mampu untuk berbaju baru, berjuh raya dan pulang ke kampung.

yg ingin dicoret begitu bnyk tapi masa begitu jeles ngan aku. takpe la. aidilfitri membawa kabar gembira untuk kami berdua. dengan nikmat dan rahmatnya aku diizin menumpangkan bakal cahaya mata di rahimku. moga selamat sepanjang tempoh ini dan selepasnya. menyusul naurah, matus dan sahabat2 lain. sahabatku2, doakan yer.

semalam, ijabkabul antara dua sahabat.. dijah dan ramdhan. setelah begitu lama penntian, akhirnya mereka bertemu jodoh. klu sudah jodoh 10 tahun pun pasti bertemu, klu sudah jodoh, seminggu pun akan membawa ke jinjang pelamin.

tak lama lagi jibah.. sahabat yg nakal ini juga. moga berbahagia ye.

pada yang lain, panjatkan doa yg tidak putus. br ini mendengar satu motivasi di tv, klu kita ingin dicintai, cintai lah diri sendiri dahulu. yg mencintai diri sendiri ialah yg mencintai Tuhan yg menciptakanNya. usah putus harap, Dia yg menjadikan kita, Dia yg mengaturkan hidup kita. pasrah pada Dia.

ok la sahabatku. nak kuar dah. kat cc ni, internet celcom broadband dah kena bar, lupa nak byr bil. hehe.

0 comments:

Design by Blogger Templates