sibuk..sibuk

salam,,,

semakin hari semakin sibuk..
adeh, internet aku dah kna terminate.. dah 4 bln tak byr. pg td bayar 2 bln pertama.. lg 2 bln blm bayar.. guna sedap jer sampai lupa nak bayar bil.. skali nak bayar dah banyak.ni nak order job kna pi cc.. bosannya.

dah 4 hari aku bawak mak aku keliling kampung hntr kad jemputan. penat.. penat.
rumah ke rumah.. walaupun aku dah tak duk kat kpg di sg besar ni tp kad jemputan kna edar gak.. sbb mereka la jiran tetangga aku smasa aku membesar. dah semuanya blum pasti akan datang ke majlis aku tp takpela aku ttp bg kat diorang kad jemputan eksklusif serumah satu.
kad jmptn mcm dah tak brapa ckp yg tgl utk pos.. maap la yer pd yg tak dapat kad..

pttnya hari ni aku blk kajang hntr mak.. tp sbb seminggu dah kedai aku ttp.. hr ni la aku nak setelkan sume keje sblm blk kajang lg. aduss.. berlari berkejaran.. mintak maaf la pakcik hantar mak lewat skt, takpe.. pakcik bleh tgl sorang kat rmh.. duk rmh anak2.

mkn hari nak knduri, duit bnyk nak gna. di kala begini la ujian dtg.. keta la rosak.. abih bnyk gak. apa nak buat, kna la baikkan gak klu tak patah kaki lg payah.

apapun aku bersyukur.. kerana ramai yg membantu. pada yang memahami terima kasih yg tidak terhingga. hanya Allah mmpu membalasnya. I love u all..

sape nak kad.. bg la alamat.. klu ada reski kad ada lg.. akan aku hantarkan.

ok, tata.. doakan la ye sumenyer berjalan dgn baik.
aameen

0 comments:

Design by Blogger Templates