PERSIAPAN..



salam kembali..

semalam ada bnyk cerita nak dicoretkan cuma tak berkesempatan.. bila dah masuk hari lain, mood pun dah berubah.. harini takde cerita sangat..
Hari ni aku di kedai macam biasa cuma aku tak buat kerja2 bisnes. kdg tak tahu nak urus diri juga antara nak buat kerja peribadi dan kerja bisnes.
jarang orang nak cerita ttg kisah pribadi ttg cerita persiapan nak walimah..
aku nak cerita ke? biarlah secara rasmi aku buat pengumuman di sini..
Dengan Izin Allah, saya akan melangsungkan walimah pada 1 jun 2008 nnti di sebelah perempuan dan 5 jun di sebelah lelaki. memang la awal utk aku buat pengumuman.. lebih dari sebulan lagi. tp takpe lah memandangkan ramai sangat sahabat handai dan saudara mara yang akan melangsungkan perkahwinan pada tarikh2 yg berdekatan... lagipun blog aku ni takde orang singgah sangat lagi..
so, kepada yg mengenali diri ini, jika tidak menerima kad di peti pos rumah anda dan terbaca blog ini, jemputla datang.. jgn malu2 kay.. apasal kaler kad ni cam lari je dr kaler sebenar..



aku sebenarnya taktau lg nak buat blog ni.. duk try test.. naurah! maryam!.. tolong aku.
rekabentuk kad ni aku buat sendiri.. yela takkan tokey gi hntr kat tmpt lain buat kad kot..
klu sape yg dpt kad sebenar boleh feel kot kat aku. haha.. kad ni sbgai contoh produk & service yg aku buat di bawah HR Print Centre. nak tmpah kad kawen kat aku pun bleh.. harga spesel punye :) dun wori.

kad ni dwi undangan utk sebelah lelaki dan perempuan.. yg blh lelaki aku x letak kat cn.. nnti aku letak bhgn dsgn kad ke kat blog hailahprint ke.. ni bhgn undangan ..

kepada kawan2 UM terutamanya sebatch.. kawan2, adik2, senior2 pmium, apium..
kawan sekolah dulu sMKA simpang 5 yg dicintai batch spm '99, jemput la ye.
tak lupa kawan2 sekolah rendah zaman kanak2 comel dl sek.keb simpang 5, taski abim assaadah,,
rakan-rakan pernah sekerja mcm kat kem plkn semenyeh, dengkil, kisana pasir puteh, rakan2 se training kat melaka, kemaman, mana lg ek.. mcm lupa plak.
warga kerja dasar padu niaga.. rakan2 blaja di kosmopoint, kenalan2 program telekomunikasi nasional (proten).. rakan2 kursus usahawan yg masih mengenali jemput la.
takde la buat bajet besar.. kenduri ala kadar je, kehadiran anda semua la yg akan memeriahkan..
(family aku risau takde org datang kenduri).. isy.. isy.

lama lagi.. bleh la kosongkan jadual siap2 yer..
kenduri pada 1 jun di dewan Taman Mesra, Kajang, Selangor.

Semalam aku gi sekolah hntr job and sambil edar kad jmptn kat cikgu2.. beriya nak dtg tp bila tgk kat kajang semua laaa... nape jauh sgt, nak buat mcmna, mak I dah jd org bandar, I yg blk kpg..

atas permintaan dan jika ada rezki lebih insyaAllah akan diusahakan buat majlis sederhana di sg.besar,, kat kedai ke sambil buat pelancaran kedai sekali.

ok la.. ye.. nnti kita posting lg.

1 comments:

An-Naurah said...

Hehe...tahniah,dah join team blogger.. :D cantik kad ko,rugi aa aku da kawen dulu :p kalo tak..leh tempah kat ko jek (ceh, name card aku pun tak terbuat..hahaha :D ) Nak upgrade blog kene spend banyak mase tgk template blog2 orang dan cari template & widget yang berguna. Godek2la..xsusah mane pun. Susah lagi design..hehehe :D all da best! dan slmt menempuh alam rumahtangga..sebulan lagi weh..:D

Design by Blogger Templates